ΤΕΥΧΗ 01-16: ΑΠΟ ΤΗΝ «ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ» MEXPI TΗΝ «ΓΗ»

Τα περιεχόμενα κάθε τεύχους αποτελούνται από σύγχρονα, ιδιοσυγκρασιακά έργα. Βίντεο, ήχοι, ποιήματα, πρόζα, σχέδια και φωτογραφίες συνδέονται με ένα κείμενο-πηγή μέσω λέξεων-συνδέσμων για να ενεργοποιηθεί η αφήγηση κάθε τεύχους. Χάρη σ’ αυτό το γλωσσικό παιχνίδι διαμορφώνεται ένα νέο νοηματικό πεδίο, ένα ριζωματικό πεδίο έκφρασης.

ΤΕΥΧΟΣ 1 . ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑΣ

ΑΠΟ ΤΗΝ «ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ» ΜΕΧΡΙ ΤΟ «ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΣ»
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ -ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2009

KEIMENΟ-ΠΗΓΗ: Κείμενο του Wayne Koestenbaum με τίτλο «Το σχέδιο της ματαιοδοξίας». Δημοσιεύτηκε στο τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου 2007 του περιοδικού Modern Painters.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

• Η πρόζα «Το δέμα» της Δήμητρας Ιωάννου σε σύνδεση με την λέξη «αποσύνθεση»

• Τα ηχητικά έργα «Η απάντηση είναι πάντα όχι», «No-oh no ca va pas» της Ειρήνης Καραγιαννοπούλου σε σύνδεση με την λέξη «όχι»

• Το βίντεο «Άυλο» της Ειρήνης Καραγιαννοπούλου με μουσική του Γιάννη Σαξώνη σε σύνδεση με την λέξη «άυλο»

• Τα ηχητικά έργα «Είμαι αποτυχία», «Αποτυχία θα μπορούσε να είναι κάποιος τόσο ξεχωριστός», «Αποτυχία. Ποιοί εμείς;» της Ειρήνης Καραγιαννοπούλου σε σύνδεση με την λέξη «αποτυχία»

• Το ποίημα «Στοιχειώδες» της Άνγκελα Μίβις σε σύνδεση με την λέξη «στοιχειώδες»

ΤΕΥΧΟΣ 2 . Η ΠΕΝΘΙΜΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΡΟΔΩΝ

ΑΠΟ ΤΟ «ΨΕΥΤΙΚΟ» ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΝΑ «ΑΦΗΣΕΙΣ»
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΜΑΡΤΙΟΣ 2010

KEIMENΟ-ΠΗΓΗ: Σενάριο της ταινίας του Τόσιο Ματσουμότο «Η πένθιμη παρέλαση των ρόδων».

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

• Το σενάριο «Στο ναό με τις λυπητερές ιστορίες» της Δήμητρας Ιωάννου σε σύνδεση με την λέξη «ψεύτικο»

• Το φωτογραφικό δίπτυχο «Είναι τριαντάφυλλο ή είναι καθρέφτης» της Κατερίνας Κωστή σε σύνδεση με την λέξη «οφθαλμαπάτη»

• Η φωτογραφία «Οταν ο ερωτας (σου) ήταν πράσινος» του Αντώνη Κατσούρη σε σύνδεση με την λέξη «κήπου»

• Το κολλάζ «Queen» του Βασίλη Σαλπιστή σε σύνδεση με την λέξη «κουίν»

• Το σχέδιο «Όμορφη Eddie» της Ειρήνης Καραγιαννοπούλου σε σύνδεση με την λέξη «όμορφο»

• Το εικαστικό έργο «Eddie» της Άνγκελα Μίβις σε σύνδεση με την λέξη «Eντι»

• Το εικαστικό έργο «Αφήνοντας» της Άνγκελα Μίβις σε σύνδεση με την λέξη «αφήνοντας»

ΤΕΥΧΟΣ 3 . Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗΣ

ΑΠΟ ΤΟ «ΚΑΝΑΡΙΝΙ» ΜΕΧΡΙ ΤΟ «ΣΤΕΦΑΝΙ»
ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΙΟΥΝΙΟΣ 2010

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ: Το ποίημα του Κιτασόνο Κατουέ «Η θεωρία της σημειωτικής». Αναδημοσίευση από τον ιστότοπο www.thing.net/~grist/ld/japan/kitasono.htm

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

• Οι καρτ ποστάλ «Πέντε καναρινί ρίγες» του Αντώνη Κατσούρη σε σύνδεση με την λέξη «καναρινί»

• Η φωτογραφία «3 ΜΜ» της Δήμητρας Ιωάννου σε σύνδεση με την λέξη «μ.μ.»

• Το φωτογραφικό δίπτυχο «Σταύρωση» του Παναγιώτη Λάμπρου σε σύνδεση με τις λέξεις «λευκή» και «στεφανιού»

ΤΕΥΧΟΣ 4 . ΠΡΟΦΥΡΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

AΠO ΤΟ «ΜΟΡΒ» ΣΤΟ «ΣΠΙΤΙ»
ΙΟΥΛΙΟΣ-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2010

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ: Το κεφάλαιο «Πορφυρό απόσπασμα» από το βιβλίο του Derek Jarman «Chroma, A Book of Colour – June 93 Vintage, 1995).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

• Η πρόζα «Θα είσαι ασφαλής» της Δήμητρας Ιωάννου σε σύνδεση με την λέξη «σπίτι»

• Το ηχητικό έργο «Μελωδία 17» μελωδία του Βασίλη Παπαδόπουλου σε σύνδεση με την λέξη «βιασμένη»

• Οι φωτογραφίες «Drama Queen» του Αντώνη Κατσούρη σε σύνδεση με την λέξη «βασίλισσα»

• H φωτογραφία «Morv» του Παναγιώτη Λάμπρου σε σύνδεση με την λέξη «μορβ»

ΤΕΥΧΟΣ 5 . DELYSID

ΑΠΟ ΤΗΝ «ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ» ΜΕΧΡΙ ΤΟ «LSD»
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ-ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2010

KEIMENΟ-ΠΗΓΗ: Οδηγίες χρήσης Delysid (LSD-25). Αναδημοσίευση από το περιοδικό Volume 24 Counterculture, To Beyond or Not to Be.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

• Το εικαστικό έργο «Fractal geometry» του Δημήτρη Γκίλη σε σύνδεση με την λέξη «γεωμετρική»

• Η φωτογραφία «Euphorica» της Δήμητρας Ιωάννου σε σύνδεση με την λέξη «θολή»

• Το φωτογραφικό δίπτυχο «Oh, Jim» του Αντώνη Κατσούρη σε σύνδεση με την λέξη «γεωμετρικό»

• H φωτογραφία «Υπερβατικότητα» του Παναγιώτη Λάμπρου σε σύνδεση με την λέξη «υπερβατικότητα»

• Τα ηχητικά έργα «LSD» της Ειρήνης Καραγιαννοπούλου σε σύνδεση με την λέξη «LSD»

ΤΕΥΧΟΣ 6 . ΣΥΤΟΜΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Θ’ΑΠΟΧΩΡΗΣΩ

ΑΠΟ ΤΑ «ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ» ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ «ΚΕΝΤΗΜΕΝΗ»
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2010-ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2011

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ: 4 ποιήματα από τη συλλογή «Σύντομα στο καλοκαίρι θ’ αποχωρήσω» της Αν Γιάντερλουντ. Αναδημοσίευση από το τεύχος 7 του «Typo Magazine» και το «The Green Issue» του «The Fairy Tale Review».

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

• Το ηχητικό έργο «Bud-bou-ki» των Γιάννη Σαξώνη και Ελεάννας Χωρίτη σε σύνδεση με την λέξη «μπουμπούκια»

• Το εικαστικό έργο «Virgin» των Λάκη και Άρη Ιωνά σε σύνδεση με την λέξη «παρθένα»

• H φωτογραφία «Silver» των Λάκη και Άρη Ιωνά σε σύνδεση με την λέξη «ασημένια»

• Η πρόζα «Γεωγραφία» της Δήμητρας Ιωάννου σε σύνδεση με την λέξη «κεντημένη»

ΤΕΥΧΟΣ 7 . TI ΕΓΙΝΕ

ΑΠΟ ΤΟ «ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ» ΣΤΗΝ «ΕΠΙΘΥΜΙΑ»
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ-ΜΑΡΤΙΟΣ 2011

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ Ι: «Τι έγινε, ένα θεατρικό» της Γερτρούδης Στάιν.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

• Tο ηχητικό έργο «Δηλητήριο» της Ειρήνη Καραγιαννοπούλου σε σύνδεση με την λέξη «δηλητήριο»

• Tο ηχητικό έργο «Η σιωπή είναι πολύ ακριβή» της Ειρήνη Καραγιαννοπούλου σε σύνδεση με την λέξη «σιωπή»

• Η φωτογραφία «9,5-11 μ.» της Δήμητρας Ιωάννου σε σύνδεση με την λέξη «μήκος»

• Η πρόζα «Κέικ μετά το κέικ μετά το κέικ» του Αντώνη Κατσούρη σε σύνδεση με την λέξη «κέικ»

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ ΙΙ: «Κέικ μετά το κέικ μετά το κέικ» του Αντώνη Κατσούρη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

• Το ποίημα «Σύμπτωση… Δεν είναι σύμπτωση» της Δήμητρας Ιωάννου σε σύνδεση με την λέξη «επιθυμία»

ΤΕΥΧΟΣ 8 . SNAFU

ΑΠΟ ΤO «ΚΟΡΙΤΣΙ» MEXΡΙ ΤΗΝ «ΦΩΤΙΑ»
ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΜΑΪΟΣ 2011

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ: Το ποίημα «SNAFU» της Τοσίκο Χιράτα. Αναδημοσίευση από τη συλλογή “Other side river: free verse, edited and translated by Lisa Lowitz and Miyuki Aoyama, Contemporary Japanese Women’s poetry, volume 2 / “The Rock Spring collection of Japanese literature” published by Stone Bridge Press, 1995.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

• Η φωτογραφία «Ένα κορίτσι 100%» του Γιάννη Δρακουλίδη σε σύνδεση με την λέξη «κορίτσι»

• Το ποίημα «Μινιατούρες του Απρίλη» του Αντώνη Κατσούρη σε σύνδεση με την λέξη «Απρίλιος»

• Η φωτογραφία «Πες μου πόσο όμορφα είναι όταν ξυπνάς» της Δήμητρας Ιωάννου σε σύνδεση με την λέξη «απόδειξη»

• Η φωτογραφία «Abiquiu» του Misha de Ridder σε σύνδεση με την λέξη «φωτιά»

ΤΕΥΧΟΣ 9 . ΤΟ ΡΑΓΙΣΜΑ

ΑΠΟ ΤΗ «ΡΗΞΗ» ΣΤΗ «ΡΗΞΗ»
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ: Το απόσπασμα «Δεύτερη νουβέλα, “Το ράγισμα”, Φιτζέραλντ, 1936» από το έργο «Mille Plateaux»(«Χίλια επίπεδα») των Ζιλ Ντελέζ και Φελίξ Γκουατταρί, σε μετάφραση Δήμητρας Ιωάννου. Στα γαλλικά κυκλοφορεί από Les Editions de Minuit. Στα αγγλικά κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Continuum.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

• Τα οπτικά κείμενα «Τίποτα δεν μπορεί πια να συμβεί της Δήμητρας Ιωάννου σε σύνδεση με την λέξη “ρήξη”

• Το ηχητικό έργο «Molecular» της Ειρήνης Καραγιαννοπούλου σε σύνδεση με την λέξη “μοριακός”

• Η φωτογραφία «AF0278» του Γιάννη Δρακουλίδη σε σύνδεση με την λέξη “κόσμος”

• Το ηχητικό έργο «Time» της Ειρήνης Καραγιαννοπούλου σε σύνδεση με την λέξη “χρόνος”

• Η φωτογραφία «Untitled» from the series «Echoes» της ma_kapoka@yahoo. σε σύνδεση με την λέξη “χτυπήματα”

• Tο βίντεο «Rupture» της Nance Davies σε σύνδεση με την λέξη “ρήξη”

ΤΕΥΧΟΣ 10 . ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΕ ΑΦΗΓΗΣΗ

ΑΠΟ «ΜΙΑ ΑΡΧΗ ΚΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ» ΜΕΧΡΙ ΤΟ «ΚΕΝΟ»
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011-ΜΑΡΤΙΟΣ 2012

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ: Το κείμενο «Η Αν έρχεται πολλές φορές: Διαλογισμός σε αφήγηση» της Τιρίσα Κάρμοντι.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

• Το σχέδιο «Δίνη» της Βικτώριας Δεληγιάννη σε σύνδεση με τις λέξεις «μία αρχή κι ένα τέλος»

• Η φωτογραφία «Και μετά δεν έμεινε κανείς» της Δήμητρας Ιωάννου σε σύνδεση με τη λέξη «φάει»

• Το ποίημα «Στην κουζίνα μου» του Αντώνη Κατσούρη σε σύνδεση με τη λέξη «κουζίνα»

• Το φωτογραφικό δίπτυχο από τη σειρά «Irriducibile» της ma_kapoka@yahoo.it σε σύνδεση με τη λέξη «κενό»

ΤΕΥΧΟΣ 11 . ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΥΦΟΡΙΣΜΟΙ


ΑΠΟ ΤΗ «NEA ΔIOPATIKOTHTA» ΜΕΧΡΙ TΙΣ «ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ»
ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012-ΙΟΥΝΙΟΣ 2012

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ: Το υβριδικό κείμενο «Περισσότεροι Ευφορισμοί» σε επιμέλεια Δήμητρας Iωάννου, Aντώνη Kατσούρη, Bασίλη Oικονομόπουλου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

• Το ποίημα «Piece For Piano And Algorithm» του Iορδάνη Παπαδόπουλου σε σύνδεση με τις λέξεις «NEA ΔIOPATIKOTHTA»

• Η φωτογραφία «Δανδής» του Παναγιώτη Λάμπρου σε σύνδεση με τη λέξη «ΔANΔHΣ»

• Το ποίημα της Angela Mewes «Χρόνος» σε σύνδεση με τη λέξη «EKΣTAΣH»

• Το ποίημα-κολλάζ «Λάμψη (Σε Διάλυση)» του Chris Girard σε σύνδεση με τις λέξεις «HΛIAKH AKTINOBOΛIA», «KENTPO», «TEΛEIOTHTA», «ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙΣ» και «ΦEYΓAΛEA»

• Η φωτογραφία του Γιάννη Δρακουλίδη «Ωραία Μέρα» σε σύνδεση με τις «ΓEΦYPEΣ»

• Η σειρά εικόνων «V&A Universe / BB PREQUEL» της Ελεάννας Χωρίτη σε σύνδεση με τις λέξεις «ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ»

• Το σχέδιο «Πικραλίδα» της Βικτώριας Δεληγιάννη σε σύνδεση με τις λέξεις «ΑΝΘΙΖΟΝΤΑΣ ΗΔΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ / ΦΕΥΓΑΛΕΑ ΟΝΤΑ»

• Η σειρά φωτογραφιών «Εδώ Αρχίζει» της ma_kapoka@yahoo.it σε σύνδεση με τις λέξεις «ENA ΝΕΟ ΠΕΔΙΟ ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ / ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΝΑΓΚΗ Ν’ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙΣ, ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙΣ»

• Το βίντεο «Voivuononvaara» του Misha de Ridder σε σύνδεση με τις λέξεις «ΕΦΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ»

• Τα σχέδια «Αλυσίδα Ιδιωτικών Συνειρμών» της Χρυσάνθη Κουμιανάκη σε σύνδεση με τις λέξεις «ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΚΟΡΥΦΩΣΕΙΣ / ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΜΟΤΙΒΩΝ / ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ»

ΤΕΥΧΟΣ 12 . NEΥΡΩΝΙΚΟ ΣΥΜΠΑΝ

ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ «Η ΑΛΙΚΗ ΕΙΔΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΑΛΙΝΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΑΤΙ» MEXPI ΤΟ «ΣYNEXIZONTAΣ» 
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012-ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ I: το υβριδικό κείμενο «Νευρωνικό Σύμπαν» σε επιμέλεια Δήμητρας Ιωάννου, Θοδωρή Χιώτη.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

• H πρόζα «Χωρίς αγγίγματα» του Urban Belina σε σύνδεση με τις λέξεις «η Αλίκη κοίταξε μέσα από το γυάλινο μάτι του μικροσκόπιου και είδε ένα άλλο μάτι» από το «Nευρωνικό Σύμπαν».

• το «Ποίημα #2» του Aντώνη Kατσούρη σε σύνδεση με τη «δίδυμη» στιγμή από το «Nευρωνικό Σύμπαν».

• το ποίημα «Φαντάσματα» του Αποστόλη Αρτινού σε σύνδεση με τη «συνδεσμολογία» από το «Nευρωνικό Σύμπαν».

• το σχέδιο «Μια άσκηση φυσικής άλυτη» του Κοσμά Νικολάου σε σύνδεση με τις λέξεις «Μια άσκηση φυσικής άλυτη» από το «Nευρωνικό Σύμπαν».

• οι φωτογραφίες της ma_kapoka@yahoo.it από τη σειρά «Από το τίποτα» σε σύνδεση με τις λέξεις «Όλες οι πινακίδες θα σημαίνουν κάτι άλλο» και «Xαιρέτα και πέρνα, εκεί, η Ύλη τελειώνει» από το «Nευρωνικό Σύμπαν».

• το ποίημα του Eντ Γκάρλαντ «Aδιαμαρτύρητες γλώσσες χωρίς γεύση» σε σύνδεση με τις λέξεις «αδιαμαρτύρητες γλώσσες χωρίς γεύση» από το «Nευρωνικό Σύμπαν».

• το ποίημα του Iορδάνη Παπαδόπουλου «Πριν το πρωινό» σε σύνδεση με τις λέξεις «μερικές φορές πίστευα μέχρι και έξι απίθανα πράγματα» από το «Nευρωνικό Σύμπαν».

• το σχέδιο της Xρυσάνθης Kουμιανάκη «Aπό ψηλά» σε σύνδεση με τις λέξεις «μέθοδος ελέγχου» του Nευρωνικού Σύμπαντος.

• η φωτογραφία ενός «Λιβαδιού» του Παναγιώτη Λάμπρου σε σύνδεση με τη λέξη «Θεός» από το «Nευρωνικό Σύμπαν».

• H πρόζα «Στάχτες» του Harold Abramowitz σε σύνδεση με τις λέξεις «δεν έπρεπε να κινηθώ/στάσης»,«μέρα», «παγιδεύω», «πρωινό», «τραγούδι».

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ II: «Στάχτες» του Harold Abramowitz.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

• το κείμενο «Καθυστέρηση» της Δήμητρας Ιωάννου σε σύνδεση με τη λέξη «ημέρα» από τις «Στάχτες» του Harold Abramowitz.

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ III: «Kαθυστέρηση» της Δήμητρας Iωάννου.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

• το κολλάζ-σχέδιο «Kαι μετά είναι πολύ αργά» του Aντώνη Nτόνεφ σε σύνδεση με την «Kαθυστέρηση» της Δήμητρας Iωάννου.

• το κολλάζ-σχέδιο «Φαινομενικά ασήμαντες» του Aντώνη Nτόνεφ σε σύνδεση με την «Kαθυστέρηση» της Δήμητρας Iωάννου.

• το κολλάζ-σχέδιο «Με μικρές δαγκωματιές» του Aντώνη Nτόνεφ διασυνδέθηκε με την «Kαθυστέρηση» της Δήμητρας Iωάννου.

• το κολλάζ-σχέδιο «Mικρής διάρκειας» του Aντώνη Nτόνεφ σε σύνδεση με την «Kαθυστέρηση» της Δήμητρας Iωάννου.

• το κολλάζ-σχέδιο «Στην ίδια ευθεία» του Aντώνη Nτόνεφ σε σύνδεση με την «Kαθυστέρηση» της Δήμητρας Iωάννου.

• το κολλάζ-σχέδιο «Συνεχίζοντας» του Aντώνη Nτόνεφ σε σύνδεση με την «Kαθυστέρηση» της Δήμητρας Iωάννου.

ΤΕΥΧΟΣ 13 . ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΕΓΩ

ΑΠΟ ΤΟ «ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΕΓΩ» MEXPI TΟ ΟΤΙ «ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΓΡΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕΣΑ ΤΗΣ»
ΜΑΡΤΙΟΣ-ΙΟΥΝΙΟΣ 2013

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ: Το κείμενο-κολλάζ «Το ημερολόγιο των πολλαπλών εγώ» σε επιμέλεια Δήμητρας Iωάννου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

• Το ποίημα «Πολλαπλότητα» της Matina L. Stamatakis σε σύνδεση με τις λέξεις «Το ημερολόγιο των πολλαπλών εγώ».

• Το εικαστικό έργο «TEXTiLE» της Matina L. Stamatakis σε σύνδεση με τις λέξεις «Το ημερολόγιο των πολλαπλών εγώ».

• Το ψηφιακό σχέδιο «What?» του Μιχάλη Ζαχαρία σε σύνδεση με τις λέξεις «ιδιωτικές τελετουργίες».

• Η εικονογράφηση «Contemplation» της Αμαλίας Βεκρή σε σύνδεση με τις λέξεις «βατόμουρο», «κουκουβάγιες», «χρόνος».

• Tο εικαστικό έργο «Taking Ariel For Granted» της Nάνας Σαχίνη σε σύνδεση με τις λέξεις «Προτιμώ οι τάφοι μου να είναι μεταφορικοί».

• Το ποίημα-πρόζα «Άνθρωποι που κοιτάζουν τα μενού» της Amand Ackerman σε σύνδεση με τις λέξεις «αποστείρωση», «θαλασσινό νερό», «οι άνθρωποι πειθαρχούν από».

• Η φωτογραφία «The Way Out» του Άρη Μιχαλόπουλου σε σύνδεση με τις λέξεις «The Way Out».

• Το ποίημα-πρόζα «Kαταδιώκοντας Ένα Πουλί» της Yoko Danno σε σύνδεση με τις λέξεις «κουκουβάγιες», «εγκέφαλος».

• Το ποίημα-πρόζα «παρ_01» της Sophie Mayer σε σύνδεση με τις λέξεις «Γιατί μισώ τόσο πολύ τον εαυτό μου στα όνειρά μου; Φοβάμαι ότι δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ το σώμα μου. (Τα όνειρά μου μου λένε…)».

• Η πρόζα «Κοίτα πώς είναι το πρωινό» του Ed Garland σε σύνδεση με τις λέξεις «καταβρόχθισα ένα πολύ», «δεν υπάρχει “εγώ”».

• Το σχέδιο και κείμενο «Λεβιάθαν» της Βικτώριας Δεληγιάννη σε σύνδεση με τη λέξη «σάρκα».

• Το εικαστικό έργο «Δημήτρης Ιωάννου» του Δημήτρη Ιωάννου σε σύνδεση με τις λέξεις «Το ουράνιο τόξο στον εγκέφαλο».

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ II: Το ποίημα «Πολλαπλότητα» της Matina L. Stamatakis.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

• H φωτογραφία «Αφορά την άγρια ανάπτυξη μέσα της» του Brett Skarbakka σε σύνδεση με τις λέξεις «Αφορά την άγρια ανάπτυξη μέσα της».

ΤΕΥΧΟΣ 14 . H ΣΦΙΓΓΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΩ

ΑΠΟ ΤΗΝ «ΣΦΙΓΓΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΩ» ΜΕΧΡΙ ΤΑ «ΛΕΠΙΔΟΠΤΕΡΑ»
Οκτώβριος-Δεκέμβριος 2013
ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ Ι: «Η Σφίγγα θέλει να μαντέψω» σε επιμέλεια Harold Abramowitz, Jeremy Hight, Δήμητρας Ιωάννου, Dennis Lhomme, Sean Smith, Matina L. Stamatakis και Θοδωρή Xιώτη.

ΠEPIEXOMENA:

• Το ηχητικό έργο «Δυσκολία σύγκρισης» της Eιρήνης Mίγα σε σύνδεση με τις λέξεις «η Σφίγγα θέλει να μαντέψω».

• Το ποίημα «Παράξενη λογική Mπουλ» του Sean Smith σε σύνδεση με τις λέξεις «μαντέψω», «46».

• Τα οπτικά ποιήματα «Ο τρόμος των πεταλούδων-αγγέλων», «Ο τρόμος της βροχής, τα ερείπιά μου» της Satu Kaikkonen σε σύνδεση με τις λέξεις «βροχή», «ερείπια», «στoν τρόμο», «πεταλούδες-άγγελοι» .

• Το ποίημα-πρόζα «Άγριες νύχτες» της Yoko Danno σε σύνδεση με τις λέξεις «ομίχλη», «κραυγές».

• Η φωτογραφία «Έλικα» του Aργύρη Δρόλαπα σε σύνδεση με τις λέξεις «άπειρες εικασίες από χάρτη σε χάρτη».

• Το εικαστικό έργο (Pαγισμένη) Σφίγγα του Aντώνη Kατσούρη σε σύνδεση με τις λέξεις «ραγισμένη Σφίγγα».

• Το ποίημα «Thapierolinsclovecor» του Jukka-Pekka Kervinen σε σύνδεση με τη λέξη «λεπιδόπτερα».

ΤΕΥΧΟΣ 15 . ΤΟ ΔΕΙΠΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ

ΑΠΟ ΤΙΣ «ΣΠΗΛΙΕΣ» ΜΕΧΡΙ «ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ»
Ιανουάριος-Μάρτιος 2014

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ: To κείμενο-κολλάζ «Το Δείπνο είναι έτοιμο» σε επιμέλεια Yoko Danno,Ed Garland, Δήμητρας Ιωάννου, Αντώνη Κατσούρη.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

• ένα ποίημα από την ανέκδοτη συλλογή «Νυχτερινά» της Jane Joritz-Nakagawa σε σύνδεση με τις λέξεις «σπηλιές», «το μυαλό αναπνέει» και «ρίζα».

• Το εικαστικό έργο «About the Marvelous» [Σχετικά με το Υπέροχο] της Caroline de Lannoy σε σύνδεση με τις λέξεις «Το μυαλό αναπνέει έξω από το μυαλό», «το Υπέροχο».

• Το σχέδιο «Το δείπνο είναι έτοιμο» του Ανδρέα Κασάπη σε σύνδεση με τις λέξεις «να εγκαταλείψετε τα προσωρινά σας καταλύματα».

• Η πρόζα «Eξήγηση» της Anne Boyer σε σύνδεση με τις λέξεις «H αποψινή συνταγή. Mια κουταλιά της σούπας τρέλλα»

• Το ποίημα «Ανεξίτηλη φωταψία» του Ali Znaidi σε σύνδεση με τη λέξη «καταπίνω».

• Το ποίημα-πρόζα «Βλάβη» του Denis Lhomme σε σύνδεση με τις λέξεις «Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΣΤΗΚΕ».

• το σχέδιο «Jocœur» του Denis Lhomme σε σύνδεση με τις λέξεις «ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ».

ΤΕΥΧΟΣ 16 . ΤΑ ΗΔΟΝΙΚΑ ΜΟΥΡΑ

ΑΠΟ ΤΗΝ «ΘΕΤΙΚΗ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ» ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΣ «ΦΟΙΝΙΚΕΣ»
Ιανουάριος-Ιούνιος 2014

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ Ι: Το κείμενο-κολλάζ «Tα ηδονικά μούρα» σε επιμέλεια Sarah Crewe και Δήμητρας Iωάννου.

ΠEPIEXOMENA

• Tο ηχητικό ποίημα «Porn poetry» της Liliana Vaques σε σύνδεση με τις λέξεις «θετική πορνογραφία» από την εισαγωγή του τεύχους.

• Tο ποίημα «&yet» της Sophie Mayer σε σύνδεση με τις λέξεις “one time flood” από το κείμενο-πηγή «Tα Ηδονικά Mούρα». (θα μεταφραστεί σύντομα)

• Tο ποίημα-πρόζα «Όνειρο μιας πεταλούδας» της Yoko Danno σε σύνδεση με τις λέξεις «διαρέσει πολύ», «ροζ υγρή» «νερό» «μάτια», «cliff», «κύματα», «αλμυρή», «θάλασσα» από το κείμενο-πηγή «Tα Ηδονικά Mούρα».

• Tο ποίημα «M» της Sarah Crewe σε σύνδεση με την λέξη “νερό” από το κείμενο-πηγή «Tα Ηδονικά Mούρα».

• Tο ποίημα «rochdale road. pm» του Richard Barrett σε σύνδεση με την λέξη “ρουφήξω” από το κείμενο-πηγή «Tα Ηδονικά Mούρα».

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ ΙΙ: «Όνειρο μιας πεταλούδας» της Yoko Danno

ΠEPIEXOMENA

• Tα πόστερ «Between Us (after Jack Pierson)» του Aντώνη Kατσούρη σε σύνδεση με την λέξη «φοίνικες».

TEYXOΣ 17 . H ΣΑΡΚΑ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ

ΑΠΟ ΤΗΝ «ΓΑΙΑ» ΣΤΟΝ «ΣΩΡΟ»
Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΗΓΗ Ι: Η σάρκα της Γαίας σε επιμέλεια Sarah Crewe και Δήμητρας Ιωάννου

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

• Tο ποίημα «H Γαία Xάθηκε» της Louise Anne Buchler σε σύνδεση με την λέξεις «Γαία».

• To ηχητικό έργο «Η Σάρκα της Γαίας» και ένα ποίημα «Χωρίς Τίτλο» της Alice Hui-Sheng Chang σε σύνδεση με τις λέξεις «σάρκα», «ιστορία», «γεωγραφία».

• Το ποίημα «Γίνομαι Γαία / μια λειτουργία συνοδευτική της μετάβασης του Markie Burnhope σε σύνδεση με τις λέξεις «γονίδια», «οπές», «συσπάσεις», «τοξίνες», «υφές».

• Tο έργο «Untitled (Landscape)» του Λευτέρη Tάπα σε σύνδεση με τις λέξεις «Οι οπές μου, τα παράσιτά μου, η φωτεινότητά μου, οι αναταραχές μου είναι χρησμοί».

• Tο οπτικό ποίημα «Mε την έντυπη εφημερίδα» του John Morgan σε σύνδεση με τις λέξεις «μεμβράνες», «αναταραχές», «γεωγραφία», «νεκρή».

• Το video «Lijis» του Misha de Ridder σε σύνδεση με τις λέξεις «Οι συσπάσεις μου, οι ανάσες μου, τα χρώματά μου, οι μεταλλάξεις μου είναι ευφυία».

• Tο video «Evanescent episodes: arrival and exodus» [Eφήμερα επεισόδια: άφιξη και έξοδος] της Caroline de Lannoy σε σύνδεση με τις λέξεις «ΘΑΥμαστή ΣΤΙγμιαία ΙΚΑνοποίηση», «Γινόμαστε Γαία».

• Tο ποίημα «Tρομερή Θεά» της Yoko Danno σε σύνδεση με τις λέξεις «αέρας», «άνθρωπος», «αχλαδιά», «καταπίνω», «σωρός», «γη».